زیدان: رونالدو بهترین بازیکن دنیا است / برای انتخاب ترکیب فینال سردرد می‌گیرم 

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: به طور قطع برای انتخاب ترکیب فینال سردرد می‌گیرم و به هر صورت عده‌ای در زمین غایب هستند.

زیدان: رونالدو بهترین بازیکن دنیا است / برای انتخاب ترکیب فینال سردر می‌گیرم به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان زیدان سرمربی تیم فوتبال  رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل لیورپول گفت: خاطرات خوبی در 2 سال و نیم گذشته در رئال مادرید دارم و احساس غرور می کنم زیرا بازیکنان ما با عشق در زمین تمرین و بازی می کنند.

او افزود: نمی دانم  شرایط  لیورپول چگونه است ولی معتقدم انگیزه ما برای بازی نهایی مثل همیشه است. با همان  شور و حال پای به بازی خواهیم گذاشت. هیچکس نمی تواند بگوید که انگیزه حریفاز ما بیشتر است . ما رئال مادرید هستیم و بزرگترین خصوصیت ما این است که هرگز از جام گرفتن خسته نمی شود.

برای انتخاب ترکیب فینال سردر می گیرم 

زیدان درباره ترکیبش در بازی نهایی بیان داشت : به طور قطع برای انتخاب ترکیب فینال سردرد می گیرم و به هر صورت عده ای در زمین غایب هستند .

او ادامه داد :  سبک بازی ما با لیورپول متفاوت است. همه از مهاجمان این تیم می گویند و کمتر از مدافعان صحبت می شود. لیورپول مثل ما شایسته حضور در فینال بوده و من در این مدت تلاش کرده ام تیم را به بهترین شکل ممکن آماده کنم. مطمئن هستم که لیورپول نقطه ضعف هایی دارد و ما تلاش می کنیم از آن ها استفاده کنیم. رسیدن به فینال همیشه فوق العاده است ولی قهرمانی در هر کدام، ارزش یکسانی دارد. در دو سال گذشته فاتح لیگ قهرمانان شدیم و  امسال هم سه تیم بزرگ را کنار زدیم و حالا باید لیورپول را از پیش رو برداریم.

برای فینال کاملا آماده ایم اما باید بگویم که تجربه در چنین شرایطیکافی نیست. هر فینال ماجرای خود را دارد. اکنون در سومین فینال متوالی هستیم و حس مان مثل روز اول است. خیلی از بازیکنان لیورپول تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان را ندارند ولی این دلیلی بر بیشتر بودن عطش و انگیزه آنها نیست.

ذهنیت رونالدو و توانایی اش در مدیریت فشارها فوق العاده است

زیدان ادامه داد: من رونالدو را دارم و در این بار می خواهم صحبت کنم  بر خلاف حرف های  بسیاری، او پس از گل نزدن در یک بازی، عصبی نمی شود چرا که می داند در بازی بعد می تواند دو یا سه گل بزند.ذهن رونالدو و توانایی اش در مدیریت فشارها فوق العاده است و به همین دلیل او بهترین بازیکن دنیا است. همیشه در مورد رونالدو خیال راحتی دارم  معتقدم در اختیار داشتن او شرایط ما را بهتر می کند . او بازیکن  مهمی برای رئال و بهترین فوتبالیست روی زمین است.

 

شکست در فینال فاجعه نخواهد بود

سرمربی رئال مادرید عنوان داشت:  شکست در فینال  یک فاجعه نخواهد بود. فاجعه  برای ما یعنی حذف از کوپا دل ری در خانه. زمانی که  به لگانس در خانه باختیم و از جام حذفی کنار رفتیم ، به شما گفتم که یک فاجعه رخ داده است ولی وقتی در فینال لیگ قهرمانان هستید و تمام تلاش تان را برای قهرمانی می کنید، شکست احتمالی نمی تواند یک فاجعه نیست. 

خود را بهترین مربی دنیا نمی دانم 

 هرگز خود را بهترین مربی دنیا نمی دانم. در دوران فوتبال بازی کردنم با مربیان و بازیکنان زیادی کار کرده ام و شناخت بسیار خوبی از رختکن دارم می دانم که در یک تیم بزرگ، بازیکنان مغرور می توانند دردسرساز باشند ولی ذهنیت این دسته از بازیکنان را می خوانم و راه کنار آمدن به آنها را بلدم اما این همه ی راز مربیگری من نیست. سپس ایده ها و تاکتیک ها هستند که تیم را به جلو می برند. تنها  مدیریت کردن درست رختکن نمی تواند رمز موفقیت یک تیم باشد.

او در پایان درباره کلوپ بیان داشت : او را به درستی نمی شناسم اما کار بزرگی انجام داده است . کلوپ یک مربی بسیار بزرگ است. در دورتموند این را ثابت کرد و حالا در لیورپول دست به کار بزرگی زده است . او برای من همیشه قابل احترام بوده است و معتقدم نه تنها در لیگ قهرمانان که عملکرد او در لیگ جزیره هم بسیار خوب بوده است.

انتهای پیام / 

اظهارات زیدان در کنفرانس خبری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار